~Witaj

Opis Ras


GŁÓWNE

Nefilim/Nocni Łowcy - Pół anioły pół ludzie. Pierwszym Nefilimem był Johnatan Nocny Łowca, który otrzymał od Anioła Razjela Dary. Wszyscy jego potomkowie zostają Nocnymi Łowcami, jest to dziedziczne. Walczą z demonami oraz utrzymując porządek między mieszkańcami Świata Podziemnego. Mają własną kulturę oraz cywilizację. Mieszkają w Instytutach na całym świecie. Ich 

PODZIEMNI
- ogólne określenie wszystkich magicznych istot poza Nefilim; Podziemni to zazwyczaj zwyczajni Przyziemni dotknięci demoniczną infekcją. Przez wiele wieków były tłamszeni i poniżani przez Nefilim gardzącymi faktem, że w ich żyłach znajduje się coś „demonicznego”. Podziemni jednak są dużo dłużej na ziemi od Nocnych Łowców i zanim ci się pojawili to oni rozprawiali się z demonami. 

Czarownicy - Dzieci Lilith, pół ludzie. Władają Magią czarną i białą. Wygląd czarowników ma coś z zwierzęcia np. rogi kozy, kocie oczy. Są nieśmiertelni, lecz da się zdjąć nieśmiertelność zaklęciem. Są bezpłodni. Potrafią czerpać energię z żywych istot. Do Przywołania demonów potrzebują pentagram i księgę. Każdy czarownik ma przynajmniej jedną. Czarownicy nadają sobie różne tytuły.

Wilkołaki - Dzieci Księżyca, Likantropy. Główni wrogowie - wampiry. Zarażają zwykłych ludzi poprzez ugryzienie. Pierwsza przemiana jest przy najbliższej pełni od zarażenia - najtrudniej się ją przechodzi. Później przemieniają się raz na miesiąc lub - gdy są zdenerwowane. Stają się wtedy bardziej agresywne. Parzy je srebro. Silne, mądre. Żyją w tak zwanych ‚stadach’, każda z nich ma swojego przywódce. Jeśli jakiś wilkołak chce zostać Alphą paki i przejąć nad nią władzę musi zgładzić swojego przeciwnika w oficjalnej walce.

Wampiry - Dzieci Nocy. Są nieśmiertelne i piją krew. Główni wrogowie - Wilkołaki. Sami się regenerują w dość szybkim tempie,gdy mają dostęp do krwi. Unikają słońca. Gdy w dniu wystawisz palec przez okno - spali się. Serafickie ostrza są dla nich śmiertelne. Wampiry potrafią zmienić Sie w nietoperze, szczury oraz kępki kurzu. Zazwyczaj dwie ostatnie przemiany są używane gdy sie upiją. Wampiry przemieniają ludzi poprzez wymianę krwi. Przyziemny musi wypić krew wampira, a wampir przyziemnego. Wampiry mają motory na demoniczną moc. Pojazdy potrafią sie unosić lecz niestety tylko w nocy. Wszystko co święte parzy je i zadaje ogromne cierpienie. Próba wymawiania słów tylu " na litość Boską" lub " O Matko Boska" kończy się ogromnym bólem w gardle lub i pieczeniem. Żyją w opuszczonych budynkach (gangami), rzadziej samotnie w mieszkaniach. 


Faerie - Pół demony i pół anioły. Każdy Faerie ma urodę anioła za to charakter diabła. Nie potrafią kłamać, lecz są mistrzami kreatywnej prawdy. Są przebieglejsze od Likantropów czy Wampirów, żyją bardzo długo. Wyglądem wyróżniają się np. Zieloną skórą czy lianami zamiast włosów. Taniec z Faerie jest jak śmierć - nie przestaniesz tańczyć póki nie umrzesz.

Przyziemni -  Zwyczajni ludzie pozbawieni zdolności magicznych. To dla ochrony Przyziemnych Nefilim przechodzą szeregi treningów w celu zapewnienia im bezpieczeństwa. Niekiedy, choć bardzo rzadko, zdarza się, że Przyziemni mają „wzrok” (zdolność widzenia Świata Cieni). 

Inne

Cisi Bracia - Wcześniejsi nocni łowcy. Mają zaszyte usta, nie mają oczu. Są dobrymi lekarzami. Zazwyczaj są uczestnikami gdy runy zostają nakładane na Nefilim oraz gdy jeden z Nocnych Łowców umiera. Cisi Bracia nie mogą wychodzić poza Miasto Kości. Mówią poprzez myśli. Proces wstąpienia do grona Cichych Braci jest bardzo długi i trudny.

Żelazne Siostry - są żeńskimi odpowiednikami Cichych Braci. Mieszkają w Adamantowej Cytadeli, której praktycznie w ogóle nie opuszczają. Zajmują się tam wyrabianiem broni dla Nocnych Łowców.

Ifryty - Dzieci Lilith. Czarownicy bez uzdolnień do władania magią. Wyglądem podobni do zwierzęcia rogi czy kocie oczy. Nieśmiertelni, bezpłodni. Zazwyczaj ifryty są dilerami narkotyków.


Rasy wypisane w tej zakładce są przykładowe. Jeśli ktoś chce może wymyślić inną rasę dla postaci po skonsultowaniu tego z administracją bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz